Garantie en Klachten
Grantie
- Alle producten worden geleverd met een garantie van 1 jaar.
Niet gedekt door garantie:
- Onjuist gebruik of schade door misbruik is niet gedekt.
- Producten proberen of wijzigen, ongeldig garanties.
- Geen garantie op productverpakkingen.
Als u nog vragen heeft of hulp nodig hebt, neem dan gerust contact op met AllSmartcase.nl op contact@allsmartcase.nl.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact@allsmartcase.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Betalen:
Betalingsmethoden: Apple Pay, creditcards (American Express, Maestro, MasterCard, Visa), Ideal, KBC, PayPal. Sommige methoden zijn locatie afhankelijk.